הנכם מוצאים את עצמכם בכל רמ"ח איברכם שקועים בתחום של עיצוב מחדש של האריזה, מוכנים להניף את המותג שלכם אל על ולהגדיל על ידי כך את המכירות שלכם.
ערכתם מבעוד מועד את כל הצעדים המתבקשים. בחרתם בפינצטה את חברת עיצוב האריזות שלכם, עברתם מנעד רב של סבבי עיצוב יצירתיים ובסוף הגעתם להסכמה אודות החברה הכי מקצועית עבורכם.
קשה לכם עם שאלות כמו למשל - מה יאמרו הצרכנים שלכם? האם עליכם לבחור בעיצוב אבולוציוני - קרוב לאריזות העכשוויות שלכם או שעליכם לבחור את העיצוב הכי מהפכני? זאת ועוד תגלו ביתרונות ובחסרונות שקיימים ברכישת אריזות מעוצבות.
תנסו לדמיין מה יתרחש במידה וחברת קוקה קולה תשנה את צבע הקופסה המוכרת שלה, אין ספק שזה יזיק לה. במידה והנכם שוקלים לשנות את צבעי האריזה המעוצבת שלכם, הקדישו לכך המון מחשבה מבעוד מועד.
שינוי קשת הצבעים עשוי להיות בדיוק מה שנדרש למוצר שלכם, על מנת להגיע לקהל יעד חדש או נרחב יותר. אך במידה ותקבלו החלטה שאינה מושכלת, הדבר עשוי להרוס את כל מה שבניתם עד עכשיו.
גם שינוי צבע קטן עשוי לשנות בצורה דרמטית את הצורה שבה הלקוחות שלכם רואים את המותג שלכם.