אריזות מעוצבות
המומנטום של אריזות מעוצבות

הנכם מוצאים את עצמכם בכל רמ"ח איברכם שקועים בתחום של עיצוב מחדש של האריזה, מוכנים להניף את המותג שלכם אל על ולהגדיל על ידי כך את המכירות שלכם.
ערכתם מבעוד מועד את כל הצעדים המתבקשים. בחרתם בפינצטה את חברת עיצוב האריזות שלכם, עברתם מנעד רב של סבבי עיצוב יצירתיים ובסוף הגעתם להסכמה אודות החברה הכי מקצועית עבורכם.
קשה לכם עם שאלות כמו למשל - מה יאמרו הצרכנים שלכם? האם עליכם לבחור בעיצוב אבולוציוני - קרוב לאריזות העכשוויות שלכם או שעליכם לבחור את העיצוב הכי מהפכני? זאת ועוד תגלו ביתרונות ובחסרונות שקיימים ברכישת אריזות מעוצבות.
מה נדרש לדעת בעת רכישת אריזות מעוצבות?
- עליכם לוודא באם אסטרטגיית העיצוב והמותג החדשים עונים על המטרות ועל הציפיות שלכם כהלכה.
- עליכם לוודא כי העיצוב והמיתוג החדשים של אריזות מעוצבות בולטים אל מול המתחרים ומפעילים בצורה אפקטיבית את הצרכנים.
- עליכם למדוד היתכנות של הצלחה על המדף באופן של כוונת קנייה ותדירות הקנייה הצפויה.
- עליכם לברר באם כוונת הקנייה מובהקת סטטיסטית בקרב הנשאלים, התוצאות שלכם יכולות לסייע לכם לשכנע קמעונאים ומשקיעים בכוחו של המותג שלכם ובהצלחה העתידית שלו.
- עליכם לאמוד עניין או חוסר עניין של הצרכנים שלכם.
- עליכם להימנע מסיכון להשפיע לרעה על נאמנות הצרכנים העיקרית שלכם.
- עליכם להימנע מכל מיני עלויות נוספות של הדפסה, במידה וצריך לבצע שינויים.
- עליכם להשיג קבלת החלטות אסטרטגיות על בסיס נתונים.
מה הינן המגרעות של אריזות מעוצבות?
- רכישת אריזה מעוצבת כרוכה במחיר רב באופן יחסי.
- לוקח אקסטרה זמן עד שמגיעים לחנות.
- ייתכנו עוד שינויים בתכנון הסופי שבחרתם.
- קיימת אפשרות של תוצאות מוטות, בהתבסס על הוראות שאינן מדויקות או נהירות מדי.
- צרכנים יכולים שלא לבחור את העדפתכם האישית.
שינוי צבעי האריזה המעוצבת
תנסו לדמיין מה יתרחש במידה וחברת קוקה קולה תשנה את צבע הקופסה המוכרת שלה, אין ספק שזה יזיק לה. במידה והנכם שוקלים לשנות את צבעי האריזה המעוצבת שלכם, הקדישו לכך המון מחשבה מבעוד מועד.
שינוי קשת הצבעים עשוי להיות בדיוק מה שנדרש למוצר שלכם, על מנת להגיע לקהל יעד חדש או נרחב יותר. אך במידה ותקבלו החלטה שאינה מושכלת, הדבר עשוי להרוס את כל מה שבניתם עד עכשיו.
גם שינוי צבע קטן עשוי לשנות בצורה דרמטית את הצורה שבה הלקוחות שלכם רואים את המותג שלכם.
