Blog Post

הדפסה על מוצרים

הדפסה על מוצרים

עם הדפסה על מוצרים ניתן לכל אדם ולכל עסק לגוון את הפרסום, ולהתחיל לקדם את העסק בדרך מושכת ביותר.


הדפסה על מוצר פעמים רבות משמשת כאמצעי לקידום הרעיון שלכם, רבים בוחרים לחלק שי שהוא מודפס וכבר כולל בתוכו את כל המידע הפרסומי, ויש לזה אפקטיביות רבה יותר, כי את המתנה שהיא בחינם כולם רוצים לקבל, אף אחד לא יתנגד למתנה גם אם זה מוצר פרסומי מוחשי.


לכן חשוב לתכנן בצורה יעילה יותר את המוצרים המודפסים, והם לא חייבים גם להיות יקרים, חשוב לחשוב על קהל היעד, וחשוב לתכנן זאת עם המטרה שרוצים לקדם וכך להגיע ליעד השיווקי שלכם בצורה מהירה.


בעלי עסקים, מוצאים את עצמם משקיעים לא מעט זמן ומחשבה, בחיפוש אחר דרכים אפקטיביות לקידום ולפרסום העסק שלהם.


אחד מהאמצעים אשר עומדים לרשותם של אותם בעלי העסקים, בא לידי ביטוי בהליך של הדפסה על מוצרים


הדפסה על מוצרים, הן של לוגו והן של פרטי העסק, תהפוך אותם למעשה, למוצרי קד"מ אותם ניתן יהיה לחלק כמתנות ללקוחות ו/או לעובדים.


מוצרי קד"מ טומנים בחובם יתרונות רבים ואחד מהם, הוא טווח המחירים הגבוה שלהם – ניתן למצוא מוצרים בשקלים בודדים ומהצד השני, גם מוצרים בעשרות ובמאות שקלים, כך שכל אחד יכול לבחור במוצרים המותאמים לגובה התקציב שלו.

 

כיום, הודות לטכנולוגיות דפוס מתקדמות וחדשניות, ניתן להדפיס כמעט על גבי כל מוצר ולקבל תוצאה באיכות בלתי מתפשרת.

כאן חשוב לציין שבכדי ליהנות מהתוצאות האופטימאליות של הדפסה על מוצרים, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את בית הדפוס ממנו תתבצע ההזמנה.


על אלו מוצרים ניתן להדפיס


כאמור, כיום ניתן להדפיס כמעט על כל מוצר שעולה בדעתכם ובין היתר: חולצות, ספלים, תמונות, מוצרי מתכת, מוצרי זכוכית ועוד.


כמובן, שבשביל לבצע את ההדפסות המדוברות, יש צורך לעשות שימוש בציוד דפוס מתאים.


מהסיבה הזאת, בהליך בחירת בית דפוס לצורך הדפסה על מוצרים, חשוב לברר מול בית הדפוס על אלו מוצרים בדיוק הוא ערוך להדפיס – ועל ידי כך לוודא למעשה, שאותו בית דפוס יהיה ערוך להעניק מענה מלא ואיכותי על הדרישות והצרכים של המזמינים.

 

איך להבטיח את איכות ההדפסה?


כאשר מדובר בשירות של הדפסה על מוצרים, יש צורך להבטיח הן את איכות המוצרים והן את איכות הדפוס.


ראשית כל, יש לקחת בחשבון שלא כל בית דפוס יספק גם את מוצרי הדפוס – יש בתי דפוס אשר מציעים רק את שירותי ההדפסה ואתם אלו שתצטרכו להביא אליהם את המוצרים.

 

שנית כל, אפשר לבקש מבית הדפוס לראות דוגמאות לעבודות דומות אותן הוא ביצע בעבר – כך שאם לדוגמא, אתם מעוניינים בהדפסות על גבי ספלים, תוכלו לבקש לראות דוגמאות להדפסות על ספלים אותן החברה ביצעה בעברה.


שלישית כל, אם אותו בית דפוס מספק גם את המוצרים עצמם, ניתן לשאול שאלות, אשר התשובות עליהן יכולות ליצור את התמונה המלאה לגבי טיבם ואיכותם.


מעוניינים בשירות של הדפסה על מוצרים? הגעתם לכתובת הנכונה למטרה! מוזמנים ליצור קשר ולעשות צעד ראשון בדרך למוצרים מודפסים אשר יענו על מלוא הציפיות, הדרישות והצרכים שלכם מהם.

הדפסה על אריזות

הדפסה על מוצרים - מיתוג העסק שלך

אין ספק שהדפסה על מוצרים יש לה אפקט והשפעה על קונים כדבר שמעודד בסוף יותר מכירות. 

כי תהיו בטוחים שמוצר מודפס ייחטף במהירות במיוחד כשהוא מחולק חינם במוקדים שונים, ואף הוא יצור התקהלות. 

אם זה כדי לקדם ולשווק את העסק שלך, אם זה לשלב בתי דפוס דיגיטלי שכבר נמכרים, לעניין את הלקוחות שלך במוצר חדש, יהיה לזה תמיד השפעה על המכירות, בייחוד שעבור הלקוח זה מתנה לכל דבר, ולכן אפקטיביות השיווק גדולה יותר. 

למשל הדפסה על ספלים ולחלק אותם כשי, הדפסה על מדבקות או על חולצות.

קידום העסק באמצעות מוצרים ממותגים

נושא הדפסה על מוצרים הוא נפוץ מאד בחלוקה שיווקית ופרסומית של מוצרים לאירועים שמטרתם לקדם את העסק או את הפרסום, לכן ההדפסה על המוצרים יכולה להיות ייחודית ומובילה. 

במסווה של קידום פרסומת הלקוח מקבל מתנה שהוא ישמח לקבל, ולכן בכנסים חברתיים או עסקיים רבים אפשר לקדם כל מטרה ולמעשה למכור יותר, אם כל האנשים מקבלים למעשה מתנה מודפסת, אתם מקבלים רק פרסומת חיובית, וכך נוצר האפקט המושלם. 

פרסומת כידוע היא תמיד דבר שאף אחד לא אוהב וכולם תמיד רוצים להיפטר מזה, ולקוחות מדלגים על כל פרסומת, אך כאן הקהל שלכם שמח לקבל את הפרסומת הזו שהיא למעשה מתנה, כי מי לא אוהב לקבל מוצר גם אם זה למטרה שיווקית. 

יש לזה אפקט מצוין וזה מרחיב את המעגל העסקי וקונה את הלקוחות.

מה הינו דפוס דיגיטלי למעשה?

דפוס דיגיטלי מהווה אחד מן החידושים האחרונים אשר הביאו אל שדרוג ניכר בכל ההיבט של כמויות ההדפסה, טיב מעולה של הצבע ואף הגימור בתום פעולה, והן הביאו אל התייעלות בנושא זה. 

במידה והנכם בכל זאת מתחבטים בשאלה – מה יותר כדאי - דפוס דיגיטלי או שמא אופסט – הדרך הקדומה , אשר משתמשת בשיטה של גלופות.

 חמשת הסגולות אשר יסייעו בידכם להחליט על בחירה של דפוס דיגיטלי

  • אספקה זריזה


בעולם הדיגיטלי מוכנים ודרוכים כהלכה להתמודד עם מגמת המידיות, אשר מאתגרת את בעלי המקצוע בענף זה.

 

אל מול הטלפון הנייד החכם, טאבלט, מחשב נייד והן יתר אמצעים חדישים, נראה על פניו כי תחום הדפוס נשכח מאחורה.


כמו כן, בני האדם שעדיין מעוניינים להרגיש את המוצר מבין האצבעות שלהם, וכן לתת לקהל היעד שלהם שי בעל חיי מדף ארוכים יותר או מוצר שאת הנוכחות שלו יזכרו במשך הטווח הארוך, יותר ממוזמנים לבחור במוצרי דפוס מהירי הכנה, בטיב רב וכן בפרוצדורה של ייצור מקוצרת, אשר נותנת בידכם אספקה זריזה.


  • הדפסת מוצרים בכמויות קטנות



כמה פעמים הגיתם בינכם לבין עצמכם הודות מוצר מוצלח, שהייתם רוצים לייצר אותו או להזמין אותו במעט כמויות , אבל נתקלתם בהצעות מחיר רבות מדי, אשר היו מורכבים מן היקף הזמנה, שלא נפל מן שש מאות עותקים? במידה והנכם עדיין לא בטוחים במוצר, במידה ועדיין הנכם מצויים בשלב של בחינת השוק, ובכל זאת הנכם רוצים להדפיס כרטיסי ביקור, פולדרים וגם עוד מוצרי שיווק בכמות קטנה, כדאי שתבחרו בהדפסה דיגיטלית.

פתרונות דפוס דיגיטלי

  • תיקונים ושינויים

הבחירה בטכנולוגיה של דפוס דיגיטלי יכולה להציל אתכם מלהיתקע עם סטוקים, אשר מסבה עבורכם צבירה של כמויות שאינן מנוצלות של מהדורות קדומות.


הנכם עשויים לזכור את נושא ההתיישנות של ז'אנרים, סטייל, מודות ואף חומרים.


בנוסף לכך, במידה ומצאתם שוגג אקוטי בתום הכנת הגלופה, תידרשו לשנות אותה, תוך הוספת כסף.


  • עלויות הגיוניות

כל בעל בית דפוס עשוי להעיד כי כל עוד עסקינן הודות כמויות של הדפסה בסדר גודל של חמש מאות עותקים ונמוך מזה, מומלץ לוותר על ייצור גלופות בעלות רבה, שאין תעשו בהן שימוש אחרי זה.


המחיר של הגלופות מייקר ביותר את הפרוצדורה של הייצור, בשל כך העלות של אופסט תלך ותרד ככל שתגדל כמות העותקים.


השאלה שנדרשת להישאל הינה - במידה ועבור זאת מומלץ להפיק כאלף עותקים ממוצר שהנכם מעוניינים לייצר בכמויות מועטות הרבה יותר.

01 Jan, 2024
מקונספט להדפסה: מיטב החדשנות והקידמה בתכנון וייצור אריזות כחול-לבן
אריזות ממותגות לעסקים
29 Dec, 2023
אנו מציעים אריזות ממותגות מיוחדות המשקפות את תדמית מותג החברה או העסק. ניתן ליצור אריזות בצורות שונות, תוך הדפסת לוגו החברה ודימויים מתאימים. האריזות משמשות להעברת המוצרים/שירותים ומקדמות את המותג בצורה ייחודית ומושכת. אנו נשמח לייעץ איך ניתן לעצב אריזות ממותגות התורמות לאסטרטגיית השיווק והמיתוג של החברה.
הדפסת אריזות
23 Jun, 2021
שירותי הדפסת אריזות של דפוס עמק יזרעאל. אריזות ממותגות ומעוצבות למזון, קוסמטיקה ועוד, עשויות נייר, קרטון, גמישות ועוד עבור עסקים, פנו אלינו להצעת מחיר וייעוץ ראשוני
הדפסות על המוצרים
23 Jun, 2021
הדפסות על המוצרים מזמינים בדפוס עמק יזרעאל, מומחים לשירותי הדפסה על מתנות, כוסות, מחזיקי מפתחות ועוד מוצרים. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת
עיצוב אריזות מזון לעסקים
30 May, 2021
עיצוב אריזות למזון עושים אצל דפוס עמק יזרעאל, המומחים בעיצוב אריזות אוכל, מיתוג עסקי אוכל, אריזות למזון ולכל מוצר עם התאמה מלאה למיתוג העסק של הלקוח, צרו קשר >
פרוספקטים
06 Dec, 2020
פרוספקטים - דפוס עמק יזרעאל בית דפוס דיגיטלי עפולה מתמחה ב: עיצוב אריזות, אריזות מעוצבות, קופסאות ממותגות
עיצוב אריזות
06 Dec, 2020
מיתוג עיצוב אריזות בדפוס עמק יזרעאל. בית הדפוס מתמחה בעיצוב אריזות לעסקים, קופסאות ממותגות, אריזות מזון ועוד, פנו אלינו עוד היום לייעוץ ראשוני
הזמנות לחתונה עפולה
06 Dec, 2020
הזמנות לחתונה עפולה - דפוס עמק יזרעאל בית דפוס דיגיטלי עפולה מתמחה ב: עיצוב אריזות, אריזות מעוצבות, קופסאות ממותגות
ההבדלים בין דפוס דיגיטלי לדפוס אופסט
06 Dec, 2020
מה זה דפוס דיגיטלי? רוצים לדעת מה ההבדלים בין דפוס דיגיטלי לדפוס אופסט? כנסו לאתר של דפוס דיגיטלי עמק יזרעאל המציע שירותי בית דפוס דיגיטלי עם וותק וניסיון מעל 70 שנה
דפוס אופסט
06 Dec, 2020
דפוס אופסט - דפוס עמק יזרעאל בית דפוס דיגיטלי עפולה מתמחה ב: עיצוב אריזות, אריזות מעוצבות, קופסאות ממותגות
קרא עוד
Share by: