עיצוב אריזות מזון
מיתוג ועיצוב אריזות למזון

עיצוב אריזות מזון הוא אחד מן השלבים החשובים ביותר בתהליך פיתוח של מוצר מזון חדש.
משמעויות האריזה הן רבות, כשהאחת היא המובנת מאליה והיא שמירה על איכות וטריות המוצר, ואילו השנייה מכוונת יותר אל החושים שלנו והיא מיתוג והבלטת המוצר בקרב צרכנים.
אריזת המזון היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של היצרן, תוך התחשבות בקהל היעד שצורך את המוצר והחזון האישי שרוצים להעביר.
כיום ישנן חברות שאמונות על עיצוב אריזות מזון. הן מסייעות בבחירת חומרי הגלם שיתאימו לאריזת המוצר ובייצור עיצוב ייחודי ומותאם, ומלוות לאורך כל הדרך עד לקבלת תוצר סופי.
מחפשים חברה לעיצוב אריזות? הגעתם למקום הנכון! פנו אלינו להצעת מחיר משתלמת עבורכם!
על חמשת החושים ואריזות מזון
המזון כמוצר עובד על גירוי חושים כמו טעם וריח, אבל אם נחשוב על זה רגע, הצרכן מכריע האם לרכוש את המוצר או לא עוד לפני שפתח אותו, עוד בשלבי ההתבוננות על האריזה.
כשהוא נכנס לסופרמרקט ומבחין במוצר שעל המדף, החושים הראשונים שאוטומטית מתעוררים בו ומגרים אותו לרכישה הם חושי הראיה והמישוש.
כדי שהצרכן אכן יבחר במוצר המזון שלכם מכולם, העיצוב שעל האריזה צריך להיעשות בטכניקות מתקדמות שחותרות לשיווק אינטנסיבי של המוצר.
האריזה צריכה לעורר בלקוח את הרצון לטעום אותו ולהריח אותו, ולשם כך האריזה צריכה להיות מעוצבת בצורה שתפתה ותסקרן את הצרכן.
עיצוב אריזות מזון בסטייל
עיצוב אריזות מזון צריך להיעשות בהתאם לבחירה של הצבעים המתאימים לפריט המזון הנמכר, ציורים רלוונטיים, פונטים בולטים וסגנון גרפי שתואם את החזון האישי שאתם רוצים לשקף לצרכן.
העיצוב צריך לשדר מקצועיות, תוך העברת מסרים שחשוב לכם להעביר לקהל היעד שצורך את המוצר.
ככל שהעיצוב יהיה דומיננטי וססגוני יותר, כך הוא יזכה ליותר תשומת לב מהצרכנים, וכפועל יוצא רבים יחליטו לנסות ולרכוש אותו.
היבט נוסף הוא הטרנדים- כדאי לנסות להיצמד לטרנדים עיצוביים שנראה שהם כאן כדי להישאר. אנשים אוהבים לרכוש דברים עכשוויים ועדכניים, ופעמים רבות זה מתבטא בעיצוב.
איזון זה שם המשחק- מה לא לעשות?
כמו בכל דבר חיים, כשעושים משהו יותר מדי מחטיאים את המטרה. אותו הדבר לגבי עיצוב אריזות מזון- יחד עם הרצון ליצור אריזת מזון דומיננטית וייחודית, צריך לעשות זאת באיזון.
חשוב להשתמש בצבעים שיש ביניהם הרמוניה ואיזון, שהכיתוב לא יהיה מוגזם והסגנון כולו לא יקבל תפנית זולה וסנסציונית. כדי להימנע מתוצר בעל תדמית זולה, מכאיב בעיניים או מוגזם, חשוב לשמור על עיצוב מאוזן והרמוני.
