Blog Post

עיצוב אריזות מזון

מיתוג ועיצוב אריזות למזון

עיצוב אריזות למזון מיתוג עסק מזון

עיצוב אריזות מזון הוא אחד מן השלבים החשובים ביותר בתהליך פיתוח של מוצר מזון חדש.


משמעויות האריזה הן רבות, כשהאחת היא המובנת מאליה והיא שמירה על איכות וטריות המוצר, ואילו השנייה מכוונת יותר אל החושים שלנו והיא מיתוג והבלטת המוצר בקרב צרכנים.


אריזת המזון היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של היצרן, תוך התחשבות בקהל היעד שצורך את המוצר והחזון האישי שרוצים להעביר.


כיום ישנן חברות שאמונות על עיצוב אריזות מזון. הן מסייעות בבחירת חומרי הגלם שיתאימו לאריזת המוצר ובייצור עיצוב ייחודי ומותאם, ומלוות לאורך כל הדרך עד לקבלת תוצר סופי.


מחפשים חברה לעיצוב אריזות? הגעתם למקום הנכון! פנו אלינו להצעת מחיר משתלמת עבורכם!


על חמשת החושים ואריזות מזון


המזון כמוצר עובד על גירוי חושים כמו טעם וריח, אבל אם נחשוב על זה רגע, הצרכן מכריע האם לרכוש את המוצר או לא עוד לפני שפתח אותו, עוד בשלבי ההתבוננות על האריזה.


כשהוא נכנס לסופרמרקט ומבחין במוצר שעל המדף, החושים הראשונים שאוטומטית מתעוררים בו ומגרים אותו לרכישה הם חושי הראיה והמישוש. 


כדי שהצרכן אכן יבחר במוצר המזון שלכם מכולם, העיצוב שעל האריזה צריך להיעשות בטכניקות מתקדמות שחותרות לשיווק אינטנסיבי של המוצר.


האריזה צריכה לעורר בלקוח את הרצון לטעום אותו ולהריח אותו, ולשם כך האריזה צריכה להיות מעוצבת בצורה שתפתה ותסקרן את הצרכן. 


עיצוב אריזות מזון בסטייל


עיצוב אריזות מזון צריך להיעשות בהתאם לבחירה של הצבעים המתאימים לפריט המזון הנמכר, ציורים רלוונטיים, פונטים בולטים וסגנון גרפי שתואם את החזון האישי שאתם רוצים לשקף לצרכן.


העיצוב צריך לשדר מקצועיות, תוך העברת מסרים שחשוב לכם להעביר לקהל היעד שצורך את המוצר.


ככל שהעיצוב יהיה דומיננטי וססגוני יותר, כך הוא יזכה ליותר תשומת לב מהצרכנים, וכפועל יוצא רבים יחליטו לנסות ולרכוש אותו. 


היבט נוסף הוא הטרנדים- כדאי לנסות להיצמד לטרנדים עיצוביים שנראה שהם כאן כדי להישאר. אנשים אוהבים לרכוש דברים עכשוויים ועדכניים, ופעמים רבות זה מתבטא בעיצוב. 


איזון זה שם המשחק- מה לא לעשות?


כמו בכל דבר חיים, כשעושים משהו יותר מדי מחטיאים את המטרה. אותו הדבר לגבי עיצוב אריזות מזון- יחד עם הרצון ליצור אריזת מזון דומיננטית וייחודית, צריך לעשות זאת באיזון.


חשוב להשתמש בצבעים שיש ביניהם הרמוניה ואיזון, שהכיתוב לא יהיה מוגזם והסגנון כולו לא יקבל תפנית זולה וסנסציונית. כדי להימנע מתוצר בעל תדמית זולה, מכאיב בעיניים או מוגזם, חשוב לשמור על עיצוב מאוזן והרמוני.


01 Jan, 2024
מקונספט להדפסה: מיטב החדשנות והקידמה בתכנון וייצור אריזות כחול-לבן
אריזות ממותגות לעסקים
29 Dec, 2023
אנו מציעים אריזות ממותגות מיוחדות המשקפות את תדמית מותג החברה או העסק. ניתן ליצור אריזות בצורות שונות, תוך הדפסת לוגו החברה ודימויים מתאימים. האריזות משמשות להעברת המוצרים/שירותים ומקדמות את המותג בצורה ייחודית ומושכת. אנו נשמח לייעץ איך ניתן לעצב אריזות ממותגות התורמות לאסטרטגיית השיווק והמיתוג של החברה.
הדפסת אריזות
23 Jun, 2021
שירותי הדפסת אריזות של דפוס עמק יזרעאל. אריזות ממותגות ומעוצבות למזון, קוסמטיקה ועוד, עשויות נייר, קרטון, גמישות ועוד עבור עסקים, פנו אלינו להצעת מחיר וייעוץ ראשוני
הדפסות על המוצרים
23 Jun, 2021
הדפסות על המוצרים מזמינים בדפוס עמק יזרעאל, מומחים לשירותי הדפסה על מתנות, כוסות, מחזיקי מפתחות ועוד מוצרים. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת
פרוספקטים
06 Dec, 2020
פרוספקטים - דפוס עמק יזרעאל בית דפוס דיגיטלי עפולה מתמחה ב: עיצוב אריזות, אריזות מעוצבות, קופסאות ממותגות
עיצוב אריזות
06 Dec, 2020
מיתוג עיצוב אריזות בדפוס עמק יזרעאל. בית הדפוס מתמחה בעיצוב אריזות לעסקים, קופסאות ממותגות, אריזות מזון ועוד, פנו אלינו עוד היום לייעוץ ראשוני
הזמנות לחתונה עפולה
06 Dec, 2020
הזמנות לחתונה עפולה - דפוס עמק יזרעאל בית דפוס דיגיטלי עפולה מתמחה ב: עיצוב אריזות, אריזות מעוצבות, קופסאות ממותגות
ההבדלים בין דפוס דיגיטלי לדפוס אופסט
06 Dec, 2020
מה זה דפוס דיגיטלי? רוצים לדעת מה ההבדלים בין דפוס דיגיטלי לדפוס אופסט? כנסו לאתר של דפוס דיגיטלי עמק יזרעאל המציע שירותי בית דפוס דיגיטלי עם וותק וניסיון מעל 70 שנה
דפוס אופסט
06 Dec, 2020
דפוס אופסט - דפוס עמק יזרעאל בית דפוס דיגיטלי עפולה מתמחה ב: עיצוב אריזות, אריזות מעוצבות, קופסאות ממותגות
שירותי בית דפוס
06 Dec, 2020
מחפש בתי דפוס? דפוס עמק יזרעאל מציע שירותי בית דפוס דיגיטלי בצפון וברחבי הארץ. כולל עיצוב ותכנון אריזות, הדפסה על מוצרים, אריזות מעוצבות, קופסאות ממותגות ועוד, עם התאמה מלאה לדרישות הלקוח
קרא עוד
Share by: