אריזות קוסמטיקה

אריזות קוסמטיקה והחשיבות שלהן מבחינה שיווקית
מה הופך אריזת קוסמטיקה למנצחת? שילוב של עיצוב, פונקציונליות ושפת מותג מדויקת
אריזות קוסמטיקה לא נועדו להיות אך ורק קופסה של מוצר קוסמטיקה כזה או אחר. במיטבן, אריזות מסוג זה נועדו למשוך את עיניהם של הלקוחות. אופן העיצוב של האריזות, הצורה שבה האלמנטים העיצוביים והגרפיים מודפסים, נועדו לייצר חוויה וערך. באופן אופטימלי, האריזה תצטיין בעיצוב שמושך את העין יחד עם שמירה על התכולה הן בזמן ההובלה והן כאשר המוצר ניצב על המדף בחנות.
שיטות הדפסה מעולות של אריזות קוסמטיקה
בית דפוס שמתמחה בפתרונות הדפסה, יכול לחולל פלאים במגוון פתרונות. זה לא רק בהדפסה על אריזות של בשמים או תכשירים אחרים, זה מתבטא גם במגוון שיטות ההדפסה. בהתאם לאופי האריזה וסוג המיתוג, ניתן לחולל נפלאות עם שיטות כמו דפוס אופסט ועם שיטות כמו דפוס משי. את שיטת ההדפסה נכון יהיה לבחור בהתאם לאופי המוצר ובעיקר החומר שעליו מבצעים את ההדפסה. למשל, קוסמטיקה מסוגים שונים ניתן לארוז באריזות של קרטון או באריזות כגון מיכלי זכוכית (לבשמים למשל). ניתן לארוז מוצרים איכותיים באריזות פלסטיק יוקרתיות ולעיתים יהיה שילוב בין חומרים שונים. למשל, קרם שארוז בתוך מיכל פלסטי או זכוכית, אשר ממוקם בתוך אריזת קרטון. בית דפוס מצוין יוכל להדפיס לפי הצורך בשילוב עם הטבעות, למינציה, דפוס משי, דפוס דיגיטלי ועוד.
כללים למיתוג מעולה של אריזות הקוסמטיקה
במיטבן, אריזות קוסמטיקה שממותגות נכון יובילו לעלייה במכירות. בייצור אריזות למוצרי קוסמטיקה ניתן להוסיף אפקטים מיוחדים כגון הוספת צבעים מרהיבים, הוספת ציפויים שמושכים את העין ויוצרים אריזה מבריקה ועוד. אבל הסוד הגדול של אריזות מעולות טמון בשימוש בכללי המיתוג המצוינים. לדוגמה, כלל חשוב מאוד למיתוג יהיה עיצוב מרהיב, שגם מתאים את עצמו לקהל היעד. לדוגמה, עיצוב אופי האריזה שפונה לנערות, יהיה שונה מאופי העיצוב של מוצר דומה שפונה לנשים בגילאי החמישים פלוס. בנוסף, כדאי להשתמש בעיצוב שעוזר למוצר להתבלט. כדאי לשלב מיתוג על ידי צבעים שמבדלים את המוצר ביחס למתחרים. ניתן להוסיף גופנים מיוחדים וצילומים איכותיים.
אריזות שעושות חשק לקנות
מוצרי קוסמטיקה במיטבן יהיו ארוזים באריזות שעושות חשק לקנות. האריזה צריכה להיות נוחה כמובן – אריזה שנוח לפתוח וכיף להחזיק ביד. אבל חשוב לא פחות שהעיצוב שלהן יהיה יפה, מושך את העין ובולט על המדף. אריזות שעושות חשק לקנות יעזרו למכירות, בין אם אתם מוכרים בחנות פיזית ובין אם אתם מציגים את תצלום האריזה בחנות הדיגיטלית שלכם.
