פרוספקטים מעוצבים ממש לא מה שחשבתם

אמצעי שיווק של בתי עסק יכולים להיות מגוונים מאוד ומקוריים יותר, למשל תחום האריזות גם הוא התקדם בצורה מיוחדת וזה לא מה שחשבתם. לרוב בתי עסק נוטים לחשוב שמספיק איזה שקית מעטפה חיוורת לתת ללקוח כדי לקדם את המוצר שלו. הם גם נוטים לחשוב שזה זול יותר וזה כבר יהיה מספיק, אך כיום בעידן בו כולם מתחרים על תשומת הלב של הלקוח, שיווק
אריזות קרטון ממותגות שמגיעות בצורה מעוצבת יש לכך תפקיד גדול יותר בעיקר למשוך את העין ולהוציא הרבה קריאות התפעלות, ובוודאי ממי שמקבל את המוצר.
פרוספקט בעברית כשהמיתוג הופך למרכזי
כל בית עסק יכול לחשוש משיווק כדי לא להעמיס על הלקוח, ולכן מקובל לעשות זאת בדרכים סמויות יותר אך עדיין חשוב שיהיו דרכים שיווקיות מקוריות ומעולות, ואז הלקוח לא יהיה מוכן לוותר עליהם ולזרוק את הפרסום לפח, לכן לאריזות שמושכות את העין יהיה תפקיד מעולה כדי ליצור את הפרסום את המקורית ולהפוך את המיתוג בבית העסק שלכם למרכזי.
הכנת פרוספקט למשוך את העין
אומרים אל תסתכל בקנקן אבל אם נרצה או לא נרצה זה מה שהעין רואה, קודם את האריזה החיצונית ורושם חיצוני השפיע רבות על כל אדם במיוחד כאשר מדובר במוצרים שיש לקנות. מה שמושך מאוד את העין תורם חוויית הקנייה וגם מקדם אותה, וכדי למשוך יותר ויותר לקוחות לא רק המוצר צריך להיות אטרקטיבי ורק מה מחפש לקנות, אלא הוא צריך להיות עטוף באריזה שהקונה לא יוכל לוותר עליה, ואפילו בגללה הוא ירצה לקנות את המוצר.
אכן זהו אמצעי שיווקי אפקטיבי ביותר שמוכיח את עצמו בשטח, ואפילו יותר ויותר לקוחות מבקשים
אריזות קרטון מעוצבות
ולא עטיפות למוצר שהם קונים או בוחרים לתת כמתנה. השאלה היא כמובן כיצד לעצב בצורה נכונה את זה כי מצד אחד זה רק הקרטון בצבע חום שכולנו מכירים זה פשוט, אך מצד שני הקרטון צריך להגיע בשלל עיצובים מרהיבים, להיות מקורי מהודר ומושך את העין. לכן זו משימה שדורשת מקורית תחכום ויצירתיות רבים ויש לה לתת אותה למנוסים שכבר עיצבו עשרות קרטונים כאלה בהצלחה רבה לכל לקוח לכל מטרה ובעבור כל מוצר.
עלון מידע פרוספקט
פרוספקט הינם עמודים, אשר מכילים אינפורמציה עבור תדמית של בית העסק ויהיו בדרך כלל חלק מן פרוספקטים נוספים או יאוגדו ויהפכו לקטלוג. הפרוספקט מודפס משני צדי נייר איכותי בגודל אי ארבעה או לחלופין איי שלושה, מקופל ומהווה חלק אינטגרלי מן חבילה תדמיתית של בית העסק. הפרוספקטים לרוב מוגשים בתוך פולדר של בית העסק בפגישה עסקית, אפשר להניח אותו על סטנד בחנות או להפיץ אותו בתוך כנס או בתוך תערוכה.
קודם כל, בעת תכנון של פרוספקט יש להשיב על מספר שאלות במלוא מחשבה ואף רק אחר כך לגשת לשלבים הבאים שעל כולם נדון בהמשך המאמר הזה.
פרוספקט תשחץ
השאלה ההתחלתית והן הכי משמעותית הינה מה הינו היעד של הפרוספקט, מה הינו עשוי לבצע עבור החברה שלכם או לשם מה המוצר או השירות שהנכם מעוניינים לקדם או בשביל בית העסק אשר בו הנכם מועסקים. במידה ותצליחו להעניק בשבילכם מענה ודאי – יהיה פשוט יותר לקבל החלטות בהמשך הדרך שלכם.
מי הינם הלקוחות שצורכים פרוספקטים?
השאלה המשמעותית הבאה היא מה מטרת הפרוספקט. ניתן ונדרש להלום את כל האספקטים של דקורציה של פרוספקטים ללקוחות שלכם - הניסוח וכן טון הדיבור, התכנים עצמם, הדקורציה הגרפית, עשיית שימוש בגוונים, בתמונה, באיור והן ההדפסה עצמה – הגודל של הפרוספקט וכן הצורה שלו, סוג הנייר וטכניקת ההדפסה.
מה המסר שעובר בתוך פרוספקטים?
זאת שאלה קלה וכמו כן, הינה מלאת אתגרים. מה הינו המסר שהנכם מעוניינים למסור על ידי הפרוספקט? במידה ומצליחים להשיב בצורה ספציפית וכן צרה על השאלה הנ"ל – פשוט יותר לעצב פרוספקט שיבצע את הפעולה. קיימות עוד מספר שאלות, כמו למשל - מה הינם הערכים המשמעותיים שהנכם מעוניינים להעביר על ידי הדקורציה, מה הנכם מעוניינים כי הפרוספקט ישדר וכיוצא בזאת.
עיצוב פרוספקט
כאשר פונים אל עבר עיצוב פרוספקט, יש לבחון את חומרי הגלם - על הטקסט וגם על התמונות. כדאי ביותר להסתייע בקופירייטר איכותי עבור הכתיבה ואף בתמונות ממשיות בטיב מעולה, אשר צולמו בידי צלם איכותי. יש להימנע ככל שאפשר מקניית תמונות זולות. לא קיימים קיצורי דרך – חומר גלם בטיב מעולה מביא ליצירת פרוספקט איכותי בדיוק כמו באפיית עוגה.
הודות הפקת דפוס של פרוספקטים
- כאשר הנכם מבינים מה הגודל של העבודה ומה הפורמט, וכבר בחרתם נייר הולם ואת טכנולוגיית ההדפסה הכי הולמת – כי אז ניתן להתחיל את ההדפסה. כדאי לכם להחליט הודות בית דפוס מקצועי וקפדן ואין להתפתות לעלות מופחתת . מומלץ אף להותיר מרווח של עת עבור בית הדפוס לבצע את העבודה ואין להלחיץ בזמנים יותר מדי – הדבר עשוי להסב לתקלות קטנות אבל מטרידות .

אנו מציעים אריזות ממותגות מיוחדות המשקפות את תדמית מותג החברה או העסק. ניתן ליצור אריזות בצורות שונות, תוך הדפסת לוגו החברה ודימויים מתאימים.
האריזות משמשות להעברת המוצרים/שירותים ומקדמות את המותג בצורה ייחודית ומושכת. אנו נשמח לייעץ איך ניתן לעצב אריזות ממותגות התורמות לאסטרטגיית השיווק והמיתוג של החברה.